logo

pozovite nas

Uslovi online kupovine

USLOVI KUPOVINE

Uslovima online kupovine na sajtu mediamobile.rs definisane su uzajamne obaveze i prava kako kupca tako i prodavca.

Media Mobile zadržava pravo promene opštih uslova kupovine u skladu sa okolnostima, o čemu će kupci biti blagovremeno obavešteni.

OPŠTI USLOVI

Media Mobile garantuje cenu na dan kupovine, koja je vidno istaknuta pored svakog proizvoda.

Ukoliko kupac unese pogrešne lične podatke ili podatke koji se odnose na adresu prebivališta (adresa za isporuku robe) prilikom procesa kupovine, Media Mobile ne snosi odgovornost za neisporučivanje robe. U tom slučaju, Media Mobile će pokušati da kontaktira kupca i isporuči robu na novoutvrđenu adresu, uz naplatu dodatnih troškova za dostavu.

POLITIKA DOSTAVE ROBE

Nakon prijema porudžine distributivni centar Media Mobile će Vam poslati naručeni proizvod (proizvode) putem poštanske službe PTT Srbije.

Rok isporuke od dana narudžbine je 2 - 3 dana na adresu naručioca.

Roba je fizički obezbeđena, zaštićena od neopreznog i grubog rukovanja od strane dostavljača.

Na pakovanju proizvoda se nalaze sve relevantne informacije o robi, dostavljaču i naručiocu.

EVENTUALNA OGRANIČENJA KOJA MOGU UTICATI NA DOSTAVU ROBE

Na dostavu robe u predviđenom roku mogu uticati eventualne greške u radu poštanske službe PTT Srbije kao i nedostatak određene robe na lageru.

U tom slučaju naručilac će biti blagovremeno obavešten o problemu od strane dobavljača.

POLITIKA REKLAMACIJA

Reklamacija kupaca uzrikovane su nezadovoljstvom kupaca zbog sledećih razloga:

  • oštećenje robe pri transportu do kupca
  • oštećenje robe u toku korišćenja
  • neodgovarajuća veličina kad je u pitanju istovrsna roba različitih brojeva
  • pogrešne i nepotpune informacije call centra o dejstvu proizvoda i kontraindikacijama
  • pogrešno poslati proizvodi od strane Media Mobile
  • greške prilikom određivanja poklona koji prati osnovnu porudžbinu
  • nezadovoljstvo efektima korišćenja
  • drugih, nepredvidljivih razloga koji dovode do nezadovoljstva kupca

POSTUPAK PRI REKLAMACIJAMA

  • call centar prima reklamaciju i uz ime, prezime i telefon kupca, prosleđuje je službi za reklamacije
  • sve reklamacije određuju se u periodu od 15 - 16 časova
  • službenik na reklamacijama ulaskom u porudžbinu upoznaje se sa svim potrebnim podacima vezanim za porudžbinu za koju je reklamacija primljena
  • nakon toga zove kupca i na pristojan i profesionalan način upoznaje kupca sa suštinom reklamacije
  • ukoliko je reklamacija neosnovana (a može biti neosnovana po činjeničnom stanju ili zbog proteklog roka koji je često predugačak ) službenik biranim rečima i na profesionalan i pristojan način objašnjava kupcu razloge za neosnovanost reklamacije
  • ukoliko je reklamacija osnovana, službenik, opet na pristojan i profesionalan način, rešava reklamaciju na način koji će zadovoljiti kupca
  • ukoliko je došlo do oštećenja robe pre prijema, šalje se novi proizvod bez otkupa
  • ukoliko je do oštećenja došlo po prijemu od strane kupca, vrši se analiza o razlozima oštećenja i postupa se u skladu sa tim ili se reklamacija odbije ili se uvažava i šalje novi proizvod
  • pogrešne veličine se po pravilu uvažavaju i vrši se zamena za odgovarajući broj
  • ukoliko se zamenom proizvoda i ubeđivanjem kupca da nije u pravu ne može rešiti reklamacija, a postoje razlozi za povraćaj novca, to se i uradi
  • ukoliko je reklamacija uvažena, službenik ukucava novu porudžbinu sa svim osnovnim podacima i opisom ( u prostoru za napomene ) o preduzetim radnjama na rešavanju reklamacije kupca

POVRAĆAJ ROBE/SREDSTAVA I POLITIKA OTKAZA

Povraćaj novčanih sredstava plaćenih na ime otkupa vrednosnog pisma, odnosno porudžbine, vrši se iz precizno utvrđenih razloga i to:

  • ako je kupac pogrešno obavešten o delovanju proizvoda i kontraindikacijama
  • ukoliko smo greškom poslali nenaručen proizvod, a kupac ne pristaje na čekanje radi zamene
  • ukoliko kupac tvrdi da je korišćenje našeg proizvoda uslovilo zdravstvene tegobe
  • ukoliko prilikom transporta dođe do oštećenja proizvoda, a kupac ne pristaje na zamenu

U slučajevima većeg nezadovoljstva kupca izostajanjem efekata korišćenja proizvoda, nudimo drugi proizvod u zamenu i uz eventualni povraćaj ili doplatu razlike u ceni.

Kada kupac insistira na povraćaju novca, procedura je sledeća:

  • popunimo obrazac i poštansku uputnicu za kojim tražimo profakturu za iznos povraćaja i poštarinu. Po dobijanju fakture, nadležni radnik vrši uplatu na račun pošte. Pošta nas dokumentom izveštava da li je izvršila povraćaj novca.

Ukoliko nije, takođe nas obaveštava i vrši povraćaj novca na naš račun.

POVERLJIVOST PODATAKA

Lični i adresni podaci Korisnika koji se predočavaju Trgovcu prilikom procesa kupovine smatraju  se poslovnom tajnom. 

Ukoliko Media Mobile ima nameru da pošalje promotivni materijal korisnicima koristeći lične podatke 
dobijene kroz obradu e-commerce transakcije, treba da ih obaveste unapred i da im pruži 
mogućnost da odbiju učešće u marketinškoj kampanji interakcijom na Internet prodajnom 
mestu.

Cene na sajtu su prikazane bez obračunatog PDV-a
 
Prodavnica
STKZR Media MN
Braće Nedić 22, Beograd-Vračar
PIB: 103731869
E.mail: mediamobilebg@gmail.com
web: www.mediamobile.rs
skype: mediamobilebg1
Bookmaker with best odds http://bbetting.co.uk review site.